Photobucket
powered by Agones.gr - Stoixima

Δευτέρα 6 Ιουνίου 2011

ΠΗΡΑΝ ΦΩΤΙΑ ΟΙ ΤΟΙΧΟΙ !!!


Έστω και έτσι.....υπάρχει ακόμα το ενδιαφέρoν από ανθρώπους που έχουν κλάψει για το ελάφι
στις όμορφες αλλα και στις άσχημες στιγμές του!
Πρώην ΠΡΟΕΔΡΟΣ της ΡΟΔΟΥ ΜΑΣ βλέποντας την τραγική κατάσταση που επικρατεί στην
ομάδα μας κάνει έκληση μέσω του Facebook για να βρεθεί έστω και τώρα η πολυπόθητη λύση
στα διοικητικά της ομάδας μας!!!
Διαβάστε αναλυτικά τι γράφει στον (τοίχο)του παρακάτω....


(ΓΙΑΤΙ....ΚΥΡΙΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΤΗΣ Π.Α.Ε ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ? ΜΕΤΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ!!ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΣΑΣ ΒΑΣΑΝΙΖΕΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ!!! ΕΣΤΩ..ΚΑΙ ΜΕ ΠΡΟΔΙΔΕΚΑΣΜΕΝΗ ΤΗΝ ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΜΕ)!!!                                                                               


Υ.Γ. Πιστεύουμε να καταλάβατε για ποιον? ΠΡΟΕΔΡΟ αναφερόμαστε...........


Προς το φίλο (Για πάντα Ρόδος)........Ναι φίλε μου,αυτός είναι που καλεί όλους να βρουν μια λύση έστω και τώρα,που η ομάδα είναι με το ένα πόδι πριν τη διάλυση της!!!



2 σχόλια:

  1. Ο πρωην προεδρος ειναι ο Μακης Ντουρουτλης. Αν ηθελε να ειναι μυστικο δεν θα το εγραφε στον τοιχο του φεισμπουκ! Επιμενω φιλε μου να γραψεις το ονομα του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Προς τον διαχειρηστη, ομορφα και ωραια!
    Δεν ειναι φιλος μου ο Ντουρουτλης, γιατι εγω εχω φιλους, μονο αυτους που πονανε την ομαδα.
    Ουτε διαφημηση θελω να του κανω ουτε φιλο μου τον θελω (και το γιατι το ξερεις, αλλα τωρα πανω απο ολα η Ροδος). Ομως για να μην βγουν καποιοι αλλοι πονηροι που ασχολουντε με οτιδηποτε αλλο εκτος της Ροδου, εβαλα το ονομα του για να ξεχωρισουμε τα σωστα απο τα σκατα. ΜΑΚΗΣ ΝΤΟΥΡΟΥΤΛΗΣ, και αν δεν απατουμε ειναι ο μοναδικος που δεν εχει χρεη. ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΟΙ ΜΕΤΟΧΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΞΙΛΑΣΤΗΡΙΟ ΘΥΜΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή